Назад

Хотелиер-благодетел с две номинации от Морските Оскари






Устойчивото развитие на туризма и благотворителните дейности са приоритети на Методи Трохаров


Бизнесменът Методи Трохаров, собственик на един от най-високо оценяваните от световната мрежа за резервации - Букинг, родни хотели - Блу Ориндж, е номиниран от журито на Морските Оскари в цели две категории -  "Благотворителност и социални дейности" и "Лидер в хотелиерството и мениджмънта".
Призовете за четвъртото издание на Морските Оскари ще бъдат връчени на 17 август в царската градина на луксозния жилищен комплекс Аргищ Партез в Златни пясъци, известен като Шумерски дворец, съобщават организаторите на церемонията ВИП Комюникейшън.
Хотелиерът активно подпомага семейства в неравностойно положение, дарява средства за лечение на болни. Той е основен инициатор за изграждането на социален дом в с. Бероново.  
Неотдавна със собствени средства изгражда водопровод от 1,6 км в Созопол, подпомага финансово морската община за изграждане на инфраструктурата и комунално-битовите жизнено важни потребности на жителите й. Методи Трохаров е благодетел и на традиционните ромски празници и на културните събития в морския регион.
Неговият хотел „Блу Ориндж“ е  разположен в непосредствена близост до най-дългата плажна ивица - Царски залив, която се простира до Созопол. Комплексът от години е пример за успешно управление и устойчиво развитие в туризма.
Методи Трохаров е завършил СУ „Св. Климент Охридски“. Преди 10 години започва изграждането на морския комплекс - избира подходяща локация, изготвя концепция с идея не  само да задоволява очакванията на клиентите си, а и да ги надхвърля. Желанието му е туристите да се чувстват повече като желани гости, отколкото като клиенти. Дизайнът на комплекса носи усещане за домашен уют и комфорт.
Основна цел на Морските Оскари е да популяризират и отличат най- добрите практики и успехи на Черноморието, да поощрят техните стремежи за по-добро качество на живот в България.

Повече информация в страницата на организаторите: www.vipcompr.com

Социално измерение на събитието е свързано с целогодишната кампания на PR-агенция ВИП Комюникейшън за подпомагане на социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България. Под патронажа на Ротари Клуб Самоков и ERP-Academy.


Share |