Експерти от Хотел Експертс дават отговор на въпроси за изхода от безизходицата в туризма - една от най-големите жертви на Ковид-кризата в световен мащаб. Според тях ключът към успеха е чрез персонализирана стратегия и холистичен подход да се върви в посока различен хотел.
Мисията пред Hotel Experts е да предостави комбинация от модерни интелигентни решения в сферата на хотелиерството, съобразени със спецификата на всеки отделен казус, чрез осъществяване на качествена експертиза от доказани специалисти в бранша, подбрани специално за конкретния проблем.
Според експерта Ивайло Кожухаров маркетингът е във всеки детайл – в хотелския сайт, в социалните мрежи, в концепцията на хотелския продукт, в ценовата стратегия, в посрещането, обслужването, изпращането, в обратната връзка, в начина на представяне на продукта пред потенциалния потребител, в умението да покажеш подходящ продукт на точния потребител и именно маркетингът е обединяващата част между всички звена и свързва съставните части в един общ продукт.
Концепцията на Hotels Marketing Management се гради около възможността всеки хотелиер да получи една допълнителна експертна гледна точка, която ще добави стойност към цялостния продукт, независимо дали той разполага със собствен маркетингов отдел или не.
За компанията:
Хотел Експертс е компания, в която се прилага индивидуален и иновативен подход. Тя предлага услуги като – създаване и утвърждаване на продуктова концепция на ниво хотел и ниво дестинация, изготвяне на предпроектни проучвания, маркетинг и продажби, онлайн позициониране, обучения и други. За хотелиерите е създадена и уеб базирана платформа за управление на приходите – “ReveNew”. Освен това Хотел Експертс разработи и собствен бранд “Healthy” в отговор на новите нагласи и потребителско търсене на здравословни продукти и услуги с възможност за нейното ефективно инкорпориране като неразделна част от цялостния хотелски продукт.
На снимката: Ивайло Кожухаров - експерт


