„Медикъл Караджъ“ е партньор на 300 клиники в 15 държави

Медицинският туризъм е все по-актуален при продължаващата втора година световна епидемиологична криза, сочат организаторите на Балканските туристически награди.
Здравен информационен център „Медикъл Караджъ“ е финалист за седмото издание на годишните награди Balkan Awards of Tourism Industry 2021, съобщава ВИП Комюникейшън. 

Събитието, което ще отбележи значимите постижения на компаниите, които  работят в най-важната сфера за развитието на полуострова и най-засегната от Ковид-кризата, ще се състои на 02.12. 2020 г. от 20 ч. в 5-звездния столичен хотел Маринела. 

„Медикъл Караджъ“ притежава официален лицензиран сертификат за извършване на здравен туризъм в съответствие с всички изисквания и наредби от международните институции, подпомагащи този вид туризъм.

Дейността на центъра е насочена към предоставянето на подробна информация на хора, търсещи решение на своите медицински проблеми в чужбина. Той  осигурява висококвалифицирани превантивни и лечебни услуги на пациентите, а също и безплатни консултации със специалисти във всички направления на медицината и предоставя обширна и точна информация на пациентите по отношение на възможностите им за диагностика и лечение извън страната. Изградени са партньорски отношения с повече от 300 от най-добрите клиники в света, разположени в над 15 държави – „Медикъл Караджъ“ е представител и партньор за България на клиники от Турция, Германия, Испания, Украйна, Кипър, Гърция, Сърбия, Чехия, САЩ и други.

Редица изтъкнати специалисти, част от екипа на чуждестранните болници, с които здравният център работи, гостуват в офисите на  „Медикъл Караджъ“ в България по покана на инициативата „Информирай се навреме“. Те консултират напълно безплатно пациентите, желаещи да получат второ мнение относно най-съвременните методи за диагностика и лечение на своето заболяване.

Повечето медицински заведения, с които работи центърът, са изградени съобразно изискванията на JCI/Joint Commission International - Система за управление на качеството и безопасността в областта на здравеопазването. И съответно всички медицински услуги и решения са свързани с използването на най-иновативните и модерни технологии, които предлага медицината. 

„Обръщайки се към нас, всеки може да  получи пълна информация за дейността ни и всички аспекти от нея. Първо извършваме консултация с пациента, като се информираме за здравословното му състояние и изискваме необходимата медицинска документация. При необходимост от превод на документи на чужд език, съдействаме на пациентите с информация и насоки към съответните фирми за превод и легализация. По този начин екипът ни е в помощ на всеки още  в предварителния етап по подготовка на медицинското досие.

С наша помощ документацията се насочва към няколко лечебни заведения, където екипите са най-успешни и тясно специализирани в дадения медицински проблем. По този начин, като разполагат с актуална и коректна информация, пациентите ни имат възможност да изберат измежду едни от водещите специалисти, ангажирани в съответното направление на медицината. От изключителна важност за нас е възможността за информиран избор на пациентите, когато вземат решение за здравето си!“, изтъкват от ЗИЦ “Медикъл Караджъ“. Екипът разбира притеснението и емоцията, с която пациентите предприемат стъпките към решаването на здравословните си проблеми. Центърът гарантира, че те ще получат най-добрите и качествени здравни услуги на най-достъпните цени. 

„В случай, че достигнем до избор на план за лечение, организираме дата за съответната консултация и диагностика, като  съобразим желанието на  пациента и заетостта на специалистите. Също така оказваме помощ при  организиране на транспорта и хотелското настаняване. Грижим се за осигуряването на вътрешните трансфери и преводачи от международните отдели към съответните болници. Преводачите оказват пълна подкрепа на пациентите и допринасят за тяхното спокойствие във всеки един момент от престоя им.

След проведеното лечение и престоя в болницата, пациентите се завръщат в България. Нашата работа не спира до тук. Държим на двустранната комуникация с пациентите, на обратната връзка, тъй като възстановителният период е изключително важен. Искаме да сме наясно, че пациентът се чувства спокоен и знае, че може да ни потърси при възникнали въпроси или притеснения“, допълват от Медикъл Караджъ.